بنر  1
بنر  1

تست اندازه گیری آمادگی بی هوازی در قدرت انفجاری پا

بدون دیدگاه

این تست برای اندازه گیری پایین پای انفجاری شما طراحی شده است. تنها چیزی که نیاز دارید یک دیوار بلند، مانند بیرون ساختمان، و اتاق است تا بتوانید با خیال راحت بپرید و فرود بیایید. محاسبه گرهای معتبر و دقیقی برای سنجش و ارزیابی در بخش مجموعه تست های این سایت دسترس می باشند.  برای ارزیابی و رتبه بندی خود به بخش مجموعه تست های ورزشی این سایت مراجعه کرده و موارد خواسته شده را در محاسبه گر تست اندازه گیری آمادگی بی هوازی در قدرت انفجاری پا قرار دهید.

پیش آزمون: مراحل آزمون را با دقت مطالعه کنید. اطلاعات اولیه مانند سن، قد، وزن بدن، جنسیت و شرایط آزمون را ثبت کنید. یک گرم کردن استاندارد انجام دهید. جزئیات بیشتر دستورالعمل های گرم کردن پیش از شروع تست ها را ببینید.

با ایستادن به پهلو روی دیوار شروع کنید و با دست نزدیک به دیوار تا جایی که می توانید بالا بروید. توجه داشته باشید که چقدر می توانید به ارتفاع برسید. به این ارتفاع رسیدن ایستاده می گویند. سپس کمی دورتر از دیوار بایستید و با استفاده از هر دو دست و پا تا حد امکان به بالا بپرید تا بدن را به سمت بالا پرتاب کنید.سعی کنید دیوار را در بالاترین نقطه پرش لمس کنید. محل لمس دیوار را در ارتفاع پرش یادداشت کنید. فاصله بین ارتفاع رسیدن ایستاده و حداکثر ارتفاع پرش را اندازه بگیرید و این نتیجه شماست.

توضیحات کامل تر: کنار دیوار بایستید، بدون اینکه کف پا خود را از زمین جدا کنید، دست خود را تا جایی که می توانید بالا ببرید و محلی که نوک انگشتان شما در آنجا قرار می گیرد با گچ تحریر علامت گذاری کنید (نقطه M1). بعد از آن از حالت درجا ، پرش عمودی قوی انجام داده و تا جایی که می توانید دست خود را به بالاترین نقطه برسانید و با گچی که از قبل روی انگشتان خود کشیده اید علامتی روی دیوار بگذارید (نقطه M2) . سه بر این تست را تکرار کنید و هر تکراری که بالاترین مقدار را داشت از فاصله بین نقطه M2 , M1 اندازه گیری کرده و به عنوان رکورد ثبت کنید.

شما می توانید با نگه داشتن یک تکه گچ در جعبه خود و استفاده از آن برای علامت گذاری روی دیوار به ثبت امتیاز خود کمک کنید. اگر دیوار از قبل دارای خطوط افقی است، مانند دیوار آجری، علامت گذاری ارتفاع پرش شما آسان تر خواهد بود. برای به دست آوردن بهترین امتیاز ممکن، به همان اندازه تلاش کنید. تکنیک خود را تمرین کنید، زیرا ارتفاع پرش می تواند تحت تأثیر میزان خم شدن زانوهای خود قبل از پریدن و استفاده مؤثر از بازوها باشد.

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها