بنر  1
بنر  1

تست اندازه گیری آمادگی قلبی-عروقی مردان و زنان بالغ با دویدن درون آب

بدون دیدگاه

 

محاسبه گرهای معتبر و دقیقی برای سنجش و ارزیابی در بخش مجموعه تست های این سایت دسترس می باشند. در آزمون دویدن (457 متر) درون استخر اگر در سریع‌ترین زمان ممکن بدوید، چه زمانی را ثبت خواهید کرد؟ زمان طی شده مسافت تعیین شده را به دقیقه و ثانیه ثبت کنید و سپس  برای ارزیابی و رتبه بندی خود به بخش مجموعه  تست های ورزشی این سایت مراجعه کرده و موارد خواسته شده را در محاسبه گر تست اندازه گیری آمادگی قلبی-عروقی مردان و زنان بالغ  قرار دهید.

هدف: این تست آمادگی قلبی-عروقی را اندازه گیری می کند.

تجهیزات مورد نیاز: کرونومتر ، طول یا عرض استخر با عمق یکسان به میزان 457 متر، برگه های ضبط.

پیش آزمون: مراحل آزمون را با دقت مطالعه کنید. اطلاعات اولیه مانند سن، قد، وزن بدن، جنسیت و شرایط آزمون  (آب و هوا، سطح دویدن) را ثبت کنید. مسیر را با استفاده از ابزار مناسب  اندازه گیری و مشخص کنید. یک گرم کردن استاندارد انجام دهید. جزئیات بیشتر دستورالعمل های گرم کردن پیش از شروع تست ها را ببینید.

روش: جهت اجرا وارد استخر شده و به میزان 457 متر طول یا عرض استخر را با عمق یکسان تعیین مسافت کنید. سپس برای دقایقی قبل از شروع آزمون با راه رفتن یا دویدن آرام، خود را در آب استخر گرم کنید. سطح آب به اندازه ای باشد که سینه های شما را در بر بگیرد و هنگام دویدن به طور عمودی از دست هایتان برای جابجایی آب استفاده کنید. از فرد دیگری برای کنترل و شمارش دورها یا مسافت کمک بگیرید و زمان پیمودن 457 متر را به دقیقه و ثانیه ثبت کنید. در پایان دقایقی با انجام حرکات کششی خود را سرد کنید.

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها