بنر  1
بنر  1

تست اندازه گیری قدرت و استقامت شکم و عضلات خم کننده ران

بدون دیدگاه

تست دراز و نشست

قدرت و استقامت عضلات شکم برای ثبات هسته و حمایت از پشت مهم است. این تست دراز و نشست قدرت و استقامت شکم و عضلات خم کننده ران را اندازه گیری می کند. محاسبه گرهای معتبر و دقیقی برای سنجش و ارزیابی در بخش مجموعه تست های این سایت دسترس می باشند.   در 1 دقیقه چند دراز و نشست می توانید انجام دهید؟ شمارش کنید که در یک دقیقه چند تکرار می توانید انجام دهید و سپس  برای ارزیابی و رتبه بندی خود به بخش مجموعه تست های ورزشی این سایت مراحعه کنید و عدد به دست آمده را در محاسبه گر تست اندازه گیری قدرت و استقامت شکم و عضلات خم کننده ران  قرار دهید.

پیش آزمون: مراحل آزمون را با دقت مطالعه کنید. اطلاعات اولیه مانند سن، قد، وزن بدن، جنسیت و شرایط آزمون را ثبت کنید. یک گرم کردن استاندارد انجام دهید. جزئیات بیشتر دستورالعمل های گرم کردن پیش از شروع تست ها را ببینید.

موقعیت شروع: روی یک زمین فرش شده یا بالشتک شده یا تاتامی دراز بکشید و زانوهای خود را با زاویه تقریباً قائم خم کنید و کف پاها را صاف روی زمین قرار دهید تا لنگر نداشته باشد. دست هایتان را روی ران هایتان قرار دهید.

تکنیک : شکم خود را منقبض کنید، پشت خود را صاف فشار دهید و آنقدر بالا بیاورید که دستانتان در امتداد ران‌هایتان بلغزانید تا بالای زانوهایتان را لمس کنند.همچنین گردن یا سر خود را نکشید و کمر خود را روی زمین نگه دارید و سپس به موقعیت شروع بازگردید.

تعداد تکرار صحیح در 1 دقیقه را شمارش کرده و ثبت کنید.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها