بنر  1
بنر  1

تست اندازه گیری آمادگی هوازی و جسمانی ورزشکاران با ویلچر

بدون دیدگاه

تست هوازی با ویلچر یک تست آمادگی جسمانی برای ورزشکارانی است که روی ویلچر سوار می شوند. مدت زمان آزمون 12 دقیقه است. محاسبه گرهای معتبر و دقیقی برای سنجش و ارزیابی در بخش مجموعه تست های این سایت دسترس می باشند.  برای ارزیابی و رتبه بندی خود به بخش مجموعه تست های ورزشی این سایت مراجعه کرده و موارد خواسته شده را در محاسبه گر تست اندازه گیری آمادگی هوازی و جسمانی ورزشکاران با ویلچر قرار دهید.

 

هدف: آزمایش آمادگی هوازی کاربران ویلچر

تجهیزات مورد نیاز: مسیر 400 متر، مخروط های علامت گذاری ، ورق های ضبط، استاپ واچ .

پیش آزمون: مراحل آزمون را با دقت مطالعه کنید.ناحیه آزمایش را اندازه گیری و علامت گذاری کنید. اطلاعات اولیه مانند سن، قد، وزن بدن، جنسیت و شرایط آزمون را ثبت کنید. یک گرم کردن استاندارد انجام دهید. جزئیات بیشتر دستورالعمل های گرم کردن پیش از شروع تست ها را ببینید.

رویه: نشانگرها را در فواصل تعیین شده در اطراف مسیر (مثلا هر 50 متر) قرار دهید تا به اندازه گیری مسافت تکمیل شده کمک کند. شرکت کنندگان به مدت 12 دقیقه در اطراف مسیر می چرخند و مسافت طی شده ثبت می شود. شرکت کنندگان باید تشویق شوند تا جایی که می توانند به خود فشار بیاورند.

 

جامعه هدف: آزمونی از آمادگی هوازی برای افراد روی صندلی چرخدار است.

پایایی: پایایی این آزمون به تمرین، راهبردهای سرعت و سطح انگیزه بستگی دارد. اگر به این مسائل رسیدگی شود باید قابلیت اطمینان خوبی وجود داشته باشد.

مزایا: چندین کاربر ویلچر را می توان همزمان آزمایش کرد. این تست یک تست بسیار ارزان و ساده برای انجام است.

معایب: تمرین و سرعت برای به حداکثر رساندن نمره در این آزمون مورد نیاز است و عملکرد نیز می تواند به شدت تحت تأثیر انگیزه قرار گیرد.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها