بنر  1
بنر  1

تست اندازه گیری ظرفیت بی هوازی و توانایی بازیابی بین دو سرعت

بدون دیدگاه

تست خستگی اسپرینت

یک تست سرعت تکراری ظرفیت بی هوازی، شامل ده سرعت 30 متری است که هر 30 ثانیه انجام می شود. محاسبه گرهای معتبر و دقیقی برای سنجش و ارزیابی در بخش مجموعه تست های این سایت دسترس می باشند.   برای ارزیابی و رتبه بندی خود به بخش مجموعه تست های ورزشی این سایت مراجعه کرده و موارد خواسته شده را در تست اندازه گیری ظرفیت بی هوازی و توانایی بازیابی بین دو سرعت قرار دهید.

 

هدف: این آزمایش ظرفیت بی هوازی، توانایی بازیابی بین دو سرعت و تولید همان سطح قدرت به طور مکرر است.

تجهیزات مورد نیاز: 2 کرونومتر ، نوار اندازه گیری ، مخروط نشانگر ، حداقل مسیر 50 متری.

پیش آزمون: پیش آزمون: مراحل آزمون را با دقت مطالعه کنید. اطلاعات اولیه مانند سن، قد، وزن بدن، جنسیت و شرایط آزمون را ثبت کنید.ناحیه آزمایش را اندازه گیری و علامت گذاری کنید. یک گرم کردن استاندارد انجام دهید. جزئیات بیشتر دستورالعمل های گرم کردن پیش از شروع تست ها را ببینید.

روش: مخروط ها و خطوط نشانگر به فاصله 30 متر از هم قرار می گیرند تا فاصله سرعت را نشان دهند. دو مخروط دیگر به فاصله 10 متر بیشتر در امتداد هر انتها قرار می گیرند. طبق دستورالعمل تایمر، سوژه پای خود را روی خط شروع قرار می‌دهد، سپس در حالت حرکت، دو کرونومتر به طور همزمان شروع می‌شوند، و سوژه حداکثر 30 متر می‌دوید تا اطمینان حاصل شود که سرعت آنها قبل از رسیدن به خط پایان کاهش نمی‌یابد. یک کرونومتر برای زمان‌بندی سرعت استفاده می‌شود و دیگری به کار خود ادامه می‌دهد. زمان اولین دوی سرعت را ثبت کنید. شرکت کنندگان از مخروط 10 متری برای کاهش سرعت و چرخش استفاده می کنند و به نقطه پایان 30 متری باز می گردند که سپس به خط شروع بعدی تبدیل می شود. سرعت بعدی در جهت مخالف خواهد بود. هر دوی 30 متر 30 ثانیه پس از شروع دوی قبلی شروع می شود. این چرخه تا پایان ده اسپرینت ادامه می‌یابد که از 30 ثانیه، 1 دقیقه، 1.5 دقیقه، 2 دقیقه و غیره پس از شروع اولین اسپرینت شروع می‌شود.

 

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها