بنر  1
بنر  1

تست اندازه گیری استقامت و قدرت عضلانی پایین تنه(اسکوات)

بدون دیدگاه

تست اسکوات

محاسبه گرهای معتبر و دقیقی برای سنجش و ارزیابی در بخش مجموعه تست های این سایت دسترس می باشند.    برای ارزیابی و رتبه بندی خود به بخش مجموعه تست های ورزشی این سایت مراجعه کرده و موارد خواسته شده را در محاسبه گر تست اندازه گیری استقامت و قدرت عضلانی پایین تنه(اسکوات) قرار دهید.

پیش آزمون: مراحل آزمون را با دقت مطالعه کنید. اطلاعات اولیه مانند سن، قد، وزن بدن، جنسیت و شرایط آزمون را ثبت کنید.ناحیه آزمایش را اندازه گیری و علامت گذاری کنید. یک گرم کردن استاندارد انجام دهید. جزئیات بیشتر دستورالعمل های گرم کردن پیش از شروع تست ها را ببینید.

روش اجرا: چند اسکات می توانید انجام دهید؟ جلوی یک صندلی یا نیمکت بایستید و پاهای خود را به اندازه عرض شانه باز کنید و رو به روی آن قرار بگیرید. دست های خود را روی باسن خود قرار دهید. به حالت اسکات بنشینید و قبل از بلند شدن به آرامی صندلی را لمس کنید. این کار را تا زمانی که خسته شوید ادامه دهید و در پایان تعداد را ثبت کنید. ( یک صندلی با سایز خوب، صندلی ای است که هنگام نشستن، زانوهای شما را در زاویه راست قرار دهد.)

بنویسید که چند اسکات می توانید انجام دهید. پس از مدتی که تمرین کردید، دوباره تست را انجام دهید تا ببینید استقامت و قدرت پایین تنه شما چقدر بهبود یافته است.
 
 
به یاد داشته باشید، این امتیاز و رتبه بندی در محاسبه گر بر اساس انجام تست‌ها به‌صورتی است که توضیح داده شد، و در صورت اصلاح آزمون، از جمله استفاده از صندلی بالاتر یا پایین‌تر، دقت خود را از دست می‌دهند. در واقعیت، شما نباید خیلی نگران نحوه امتیاز دهی خود باشید - فقط سعی کنید امتیاز خود را بهبود ببخشید.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها