بنر  1
بنر  1

محاسبه حداکثر پتانسیل عضلانی

بدون دیدگاه

 

برای برنامه ریزی موثر، از محاسبه گر افزایش عضله برای درک پتانسیل عضله سازی خود استفاده کنید. این ابزار به شما کمک می کند تا میزان عضله ای را که می توانید به طور طبیعی به دست آورید، درک کنید و به شما امکان می دهد اهداف واقع بینانه و قابل دستیابی را تعیین کنید و بدن خود را برای رسیدن به اهداف دست نیافتنی با تغذیه و تمرین اضافی به چالش نکشید و از آسیب های جدی و جبران ناپذیر به دستگاه گوارش و دیگر اندام ها پیشگیری کنید. و همسو با آن در برنامه ریزی موثر استفاده از مکمل ها و داروهای تقویت کننده به ورزشکاران رقابتی کمک بسیار ارزنده ای خواهد شد. محاسبه گرهای معتبر و دقیقی برای سنجش و ارزیابی در بخش مجموعه تست های این سایت دسترس می باشند. برای آگاهی از وضعیت و ارزیابی خود به بخش مجموعه تست های آنالیز ترکیب بدن مراجعه کرده و موارد خواسته شده را در محاسبه گر حداکثر پتانسیل عضلانی  قرار دهید. محاسبه گر افزایش عضله ما به گونه ای طراحی شده است که کاربر پسند و دقیق باشد و بر اساس تحقیقات علمی تثبیت شده، بینشی در مورد پتانسیل رشد عضلانی شما ارائه دهد.

هدف : تعیین حداکثر توده عضلانی که شما می توانید از طریق تمرین،تغذیه و ریکاوری مناسب،بدون استفاده از مکمل،داروهای تقویت کننده عملکرد،به آن برسید.

تجهیزات مورد نیاز : متر نواری، ترازو، قد سنج

روش : اعداد بدست آمده از اندازه گیری وزن ،  قد ، دور مچ دست ، دور مچ پا  را در محاسبه گر قرار دهید

 

آیا نتایج محاسبه گر افزایش عضله می تواند اشتباه باشد؟

محاسبه گر حداکثر پتانسیل عضلانی بر اساس قوی ترین شواهدی که در اختیار داریم، بینشی از بالاترین توده عضلانی که می توانید به طور طبیعی به دست آورید، به شما می دهد. با این حال، ممکن است نتایجی که محاسبه گر پتانسیل ژنتیکی به شما می دهد را دوست نداشته باشید، که باعث می شود در صحت آن شک کنید. در حالی که احتمال کمی وجود دارد که محاسبه کننده افزایش عضله اشتباه باشد، به احتمال زیاد انتظارات غیر واقعی از میزان عضله سازی که می توانید به طور طبیعی داشته باشید بیشتر است. به احتمال زیاد از بدنسازان، مدل های تناسب اندام و اینفلوئنسرهایی پیروی می کنید که ممکن است پتانسیل افزایش عضلات شما را کم به نظر برسانند.

 

 

جدول زمانی برای رسیدن به پتانسیل ژنتیکی طبیعی

حداقل 4 تا 5 سال طول می کشد تا با رژیم غذایی و تمرین مناسب به پتانسیل ژنتیکی خود برای رشد عضلانی نزدیک شوید. پس از این مرحله، افزایش بیشتر توده عضلانی به طور ناپدید کننده ای کوچک می شود. با این حال، زمان لازم برای رسیدن به پتانسیل ژنتیکی شما می تواند بسته به عوامل متعددی متفاوت باشد.

به عنوان مثال، کیفیت و ثبات رژیم غذایی و تمرین شما می تواند پیشرفت شما را تسریع یا به تاخیر بیندازد. بسیاری از افراد با برنامه‌های تمرینی نامناسب (یا بدتر از آن، فقط و فقط «ورزش») چرخه های تمرین خود را سپری می کنند و اشتباهات مختلفی را در آشپزخانه مرتکب می‌شوند (مثل نخوردن کالری یا پروتئین کافی)، که مانع از پیشرفت آن‌ها به همان سرعتی که باید می‌شود.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها