بنر  1
بنر  1

دستور تهیه اسموتی تمشک، سرشار از پروتئین و فیبر

بدون دیدگاه

اسموتی تمشک یخ زده

 

این اسموتی تازه و لذیذ، سرشار از پروتئین و فیبر، بدون قند افزوده می باشد و نه تنها به دلیل وجود پودر پروتئین، بلکه به دلیل وجود چربی های خوب کرم بادام زمینی، بسیار سیر کننده است.
بافت این اسموتی، بسیار نرم و مخملی می باشد و کام شما را به خصوص با گرمای گرم تابستان خوشحال می کند.
کرم بادام زمینی که 100% با بادام زمینی  و با کیفیت عالی تهیه شده باشد به متعادل شدن این غذا کمک می کند و قدرت سیر کنندگی آن را افزایش می دهد.
برای داشتن یک اسموتی خامه ای و حجیم واقعی باید از تکه های یخ و میوه های یخ زده استفاده کنید. این دو عنصر ضروری هستند تا بتوانید قوام نهایی مورد نظر را داشته باشید، در واقع یخ به همراه میوه های یخ زده و هوایی که در آن گنجانده خواهد شد، حجم این اسموتی خوشمزه را سه برابر می کند.
بنابراین اگر رژیم دارید و/یا اشتهای خاصی دارید، این اسموتی پروتئینی به شما کمک می کند با گرسنگی مبارزه کنید و احساس سیری کنید.
به عنوان منبع پروتئین، من یک قاشق پودر پروتئین ایزوله را پیشنهاد می کنم که می تواند خنثی یا طعمی که شما ترجیح می دهید باشد. به عنوان میوه این اسموتی پروتئینی، تمشک را انتخاب کردم که سرشار از خواص مفید برای بدن ما است.
تمشک منبع آنتی اکسیدان است، در واقع سرشار از ویتامین C، ویتامین A و کاروتنوئیدها است. این آنتی اکسیدان های خاص اقدامات محافظتی و پیشگیرانه متعددی را برای سلامتی ما انجام می دهند، به ویژه برای مقابله با رادیکال های آزاد و استرس اکسیداتیو. جای تعجب نیست که خواص ضد سرطانی تمشک توسط مطالعات متعدد برجسته شده است.
همین خواص آنتی اکسیدانی با محافظت از شبکیه در برابر استرس اکسیداتیو، بینایی را بهبود می بخشد. بنابراین در جلوگیری از از دست دادن بینایی یا دژنراسیون ماکولا موثر است.

 

مواد لازم :

100 گرم تمشک منجمد
30 گرم پروتئین ایزوله
200 میلی لیتر نوشیدنی گیاهی بدون شکر یا شیر بدون چربی
10-12 تکه یخ
1 قاشق چایخوری خامه بادام زمینی

 

روش تهیه :


داخل مخلوط کن تمشک یخ زده، تکه های یخ، پودر پروتئین  و در نهایت شیر را اضافه  کنید. برای یک اسموتی شیرین تر، می توانید شیرین کننده یا شربت افرا یا عسل اضافه کنید.
در این مرحله شروع به مخلوط کردن کنید تا همه تکه های یخ به خوبی مخلوط شوند. حداقل 2 دقیقه بگذارید تا هوا داخل اسموتی جا بیفتد که در واقع به بافتی بسیار حجیم و مخملی تبدیل شود.
در نهایت همه چیز را در یک کاسه  بزرگ بریزید و در آخر با کرم بادام زمینی تزئین کنید.


نتیجه
این اسموتی، صبحانه یا میان وعده ایده آل در ماه های تابستان است، اگر از رژیم لاغری پیروی می کنید عالی است.

 

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها