بنر  1
بنر  1

دستورالعمل های فیزیکی برای آمادگی در روز انجام تست ها و رقابت

20/فروردین/1403 تمرین - وبلاگ
بدون دیدگاه

برای هر ارزیابی تناسب اندام، توصیه می شود مطمئن شوید که بدن شما از نظر فیزیکی آماده شده است تا با پتانسیل شما عمل کند. در صورت رعایت این دستورالعمل های فیزیکی، حداکثر عملکرد محتمل تر است. اگر همه شرکت‌کنندگان رویه‌های یکسانی را دنبال کنند و در وضعیت فیزیکی یکسانی باشند، مقایسه‌ها معتبرتر است و اگر رویه‌های یکسانی برای هر جلسه آزمون دنبال شود، نتایج قابل اعتمادتر خواهند بود. در کنار دستورالعمل های فیزیکی، دستورالعمل های تغذیه ای را هم رعایت کنید.

آمادگی فیزیکی

  • 24 ساعت قبل از انجام تست از انجام تمرینات سنگین خودداری کنید. در روز آزمایش اصلاً ورزش نکنید تا مطمئن شوید که استراحت خوبی دارید.
  • لباس مناسب برای شرایط (مانند شورت،شلوار مخصوص، تی شرت،تاپ اسپرت و...) و کفش ورزشی بدون لغزش با بندهای محکم بپوشید.
  • جواهرات محدود کننده، ساعت، دستبند یا گوشواره های آویزان که ممکن است در تجهیزات گیر کند را بردارید.
  • اگر از آسیب یا بیماری رنج می برید که احتمالاً در نتیجه مشارکت بدتر می شود یا از سلامت عمومی خوبی برخوردار نیستید، در آزمایش شرکت نکنید.
  • قبل از شروع تست حتماً بدن خود را گرم کنید. دستورالعمل های گرم کردن را ببینید .
  • به طور مناسب خنک شوید. بلافاصله پس از حداکثر تمرین، ننشینید یا دراز نکشید. پس از اتمام آزمایش، فعالیت هوازی متوسط ​​تا سبک (آهسته دویدن یا پیاده روی) را به مدت 5 دقیقه ادامه دهید و سپس مقداری کشش سبک در قسمت بالا و پایین بدن انجام دهید. 

سعی کنید هر بار که جلسات تست را انجام می دهید از دستورالعمل های یکسانی پیروی کنید تا مطمئن شوید که نتایج شما قابل مقایسه است. موفق باشید! 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها